Հաճախորդի իրավունքները և պարատականությունները
Հաճախորդն իրավունք ունի.
Սահմանված խանութներից գնումներ կատարելու դեպքում պահանջելու, որպեսզի կատարված գնումների համապատասխան չափով քարտի վրա կուտակվեն բոնուսներ:
Մասնակցելու հայտարարված զեղչերին և ակցիաներին, գնելու նաև կուպոններ:
Պահանջելու, որ սպասարկումը կատարվի պատշաճ կարգով:
Սպասարկման ժամանակ խնդիրներ առաջանալու դեպքում կապվելու Ընկերության հետ:
Քարտի վնասվելու դեպքում պահանջելու փոխարինել քարտը:
Խանութների ցանկին և այլ տեղեկություններ իմանալու համար այցելելու Ընկերության՝www.loyalcard.am ինտերնետային կայք:
Պայմանագրի կատարման հետ կապված խնդիրներ առաջանալու դեպքում կապվելու Ընկերության հետ՝ առաջացած խնդիրները պարզաբանելու և լուծումներ ստանալու համար:
Հաճախորդը պարտավոր է.
Պատշաճ կարգով պահպանել քարտը:
Ընկերությանը տրամադրել աշխատող հեռախոսահամար, ինչպես նաև էլեկտրոնային հասցե:
Հեռախոսահամարների և էլեկտրոնային հասցեների փոփոխման դեպքում եռօրյա ժամկետում դրա մասին հայտնելու Ընկերությանը:
Լոյալ Կուպոն
Գնված կուպոնը, ինչպես նաև դրա դիմաց վճարված գումարը վերադարձման ենթակա չեն։